torsdag, oktober 06, 2005

Hon är hel, ren och krukorna är intakta.













Kära mor, svärmor, gudmor och pärlemor,

Jag har gått och blivit kär på äldre dar.
Tänka sig!
Gamle gubben, kär och sprallig - som ett barn.
Kärestan förresten, Atom VFX, kärran som tagit mig hit.

Mina drömmars mål ...

Landningen gick bra men snett.
Hon är hel, ren, och alla krukorna är intakta.
Jordmånen är god här uppe.
Sjögurka, Krusmynta och viol - alla trivs de i mörkret.

Tidigt imorgon bitti fick två bordslöpare uppdraget att sondera terräng.
Men det mesta, bestod mestadels av förkolnad maräng.
Det ser ut som jag har landat på en jättestor dessert!
Eller är detta, bara ännu ett tecken, på mitt starka begär?

På jorden kändes det ibland som om varje dag var början på nåt nytt.
Men här uppe känns det som varje dag är början på nåt jag sytt.

När jag klev ut på ¤&%(( ¤#&svampen; ¤#%/)) (&% -_-
-/%¤)lasyr== !¤""))/=%)&virka#%#))= %/(= ¤&buljong¤ )(== %#%
/¤()= hästsvans&#&() )%¤#&# _;_(&/mansdominans =_%bladpersilja"&¤(>
)===_;:_?``2 dl mjöl% !!)! ;:_:=?=?? )dagg(&) (¤ ;:;// %%"?) & ,
)/&¤#(===/&##¤%%)?``´´!½½





Jaha... där bröts uppkopplingen. Trots ihärdiga försök, med olika APN, har vi dessvärre inte lyckats nå Ernst.


Tack för allt vi fick.

"Kirchlog, 051006 UMT 21.10.02.10"